poniedziałek, 18 czerwca 2012

wakacyjne.

Hejka wszystkim. :) Dopiero dzisiaj dorwalam sie do komputera. Z gory przepraszam za pisownie, ale nie mam tu polskich znakow. -,- Hm.. Co wam moge powiedziec? Jednym slowem jest tutaj idealnie. *_* Wyczekiwane wakacje nadeszly i mam zamiar wykorzystac je na maxa! ^^ Od rana siedze na skype z Kinga i Dawidem. ♥ Oj stesknilam sie, stesknilam... Pozniej w planach albo zakupy, albo basen. Zdecydowanie wole to pierwsze, bo ostatnie trzy dni na basenie robia swoje. ^^ Plecy mam az bordowe, po prostu sie spalilam. -,- Czego mozna bylo sie spodziewac przy tempreturze 40 stopni? No, ale nie narzekam. Lepsze wysokie temperatury niz polski deszcz. ^^ Nic wiecej nie przychodzi mi do glowy. Wszystko jest dokladnie takie jak na filmach (zolte szkolne autobusy, garage sale). *_*  Zyc, nie umierac. I love it.


Zdjecie takie nie przerobione, sciagniete z facebook'a, robione telefonem. :) Nie mam zadnych innych na swoim aparacie. Jak tylko jakies dostane to cos tutaj dodam. :) Bywajcie. :*

1 komentarz: