poniedziałek, 28 maja 2012

Dzień jak codzień. :)

Witajcie. :) Można powiedzieć, że dzisiaj było okej. W szkole zleciało bardzo szybko, skrócili nam o godzinę lekcje. Po za szkołą to wielka nuda. Cały dzień przesiedziałam przed komputerem, próbując się uczyć. Szczerze mówiąc trochę mi nie wyszło. -,- No, nic. Muszę zaraz wyłączyć laptopa i porządnie się do tego przyłożyć. Pogoda jest, jaka jest, więc dopiero nic się nie chce. Za oknem pochmurno, a o ile się nie przewidziałam niedawno padało. Kartkówkę z historii napisałam na 4, dziwię się, że nie na 5, ale to z własnej głupoty. Pomyliłam właściwie oczywiste rzeczy. -,- W sumie to i tak dobrze. Uczyłam się wczoraj chyba 10 minut, no i na przerwie przed lekcją. Cholernie nie mogłam rano wstać, zasnęłam wczoraj bardzo późno, coś chyba ok. 1/2. Dzisiaj położę się spać wcześniej (mam nadzieję). Tak więc, żegnam. <3


Nie miałam dzisiaj okazji nigdzie wyjść, więc zrobiłam zdjęcia
dziewczyną, gdy się bawiły. <3 Są jakie są, ale zawsze coś. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz