niedziela, 10 czerwca 2012

wszystko na raz

Hejka wszystkim. :) Ostatnio trochę odpuściłam sobie "internetowe życie", jeżeli mogę tak to nazwać. Nie miałam na nic czasu, musiałam nadrabiać, poprawiać, ogólnie zawaliła mnie szkoła. -,- Nie miałam na nic ochoty, w zasadzie nie wiem co się ze mną stało, ale już chyba jest okej, mogę w końcu wypocząć i zastanowić się na sobą. Wyczekiwane wakacje. *_* W końcu nadeszły, a ja jakoś wcale ich nie czuję. Może, dlatego że wszyscy jeszcze chodzą do szkoły, w której jest praktycznie najgorszy okres w całym roku. Gr.. -,- Tak się płaci, gdy przez 10 miesięcy olewamy wszystko, a na koniec chcemy  nadrobić. Ja na szczęście nie miałam aż tak dużych kłopotów, ale wcale nie jestem z siebie zadowolona, mogło być lepiej, dużo lepiej. ;x No, nic... Koniec o szkole, wypoczywam! Nie mam zdjęć i raczej na razie nie będę miała. Mam tyle spraw na głowie, a do wyjazdu zostały 2 dni. Zakupy, formalności i wiele, wiele innych spraw. Teraz idę przepisać zeszyt, który muszę przekazać Kini, zjem coś, obejrzę film i spać! <3

Taka staroć "Ja i frugo", ale dobrze mi się kojarzy. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz