czwartek, 31 maja 2012

Brak słów..

Hej wszystkim. <3 Dzisiaj jakiś dziwny dzień. Rzadko mam takie zamulające dni, ale w końcu takowy mnie dopadł. Napisałam tutaj notkę chyba na kilometr. -,- Jednak stwierdziłam, że jest niczego niewarta, pewnie i tak nikt jej nie przeczyta, bo jest za długa i nudna. Wszystko mnie dzisiaj irytuje, tak Ty mnie irytujesz. -,- Denerwuje mnie Twój sposób mówienia, chodzenia, ogólnie wszystkiego. Po co rodzą się tacy ludzie na świecie? -,- No, nic... Nie będę tu za dużo pisać, bo ludzie później dopisują swoje własne historie. W sumie... Podobno wyzywałam już kogoś od szmat na photoblog'u, więc teraz nie użyłam ŻADNYCH słów tego typu. <lol2> Ciekawe co tym razem sobie wymyślą. Nic mi się nie chce, ale to chyba wszystkim dopada o tej porze roku. Ogarnęłam pokój i w zasadzie okropnie się nudzę. Nauki na szczęście nie mam, bo organizowane są w naszej szkole igrzyska sportowe. Przez kilka godzin bytuję na basenie. :) Może wpadną jakieś zdjęcia to jutro coś dodam. A zaraz zabieram się za... 

mniam. <3




2 komentarze:

  1. Mniam, obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej nie pisać nic , bo ludzie zawsze sobie coś wymyślą .. trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń